Higuáni

22.12.2010 10:44

 

       V tú noc, keď na oblohe nebolo ani hviezdy, sledoval som kmeň Higuánov. Boli tam zajatci z nášho kmeňa. Ráno, keď sa všetci zobudili, videl som tam nejaký rozruch. Zajatcom dali higuánske kajaky a mali s nimi pretekať. Nanešťastie zajali aj mňa, pretože som bol veľmi blízko a zbadali ma, takže som musel pretekať s nimi. Videl som, ako nám všetkým prederavili kajak.      
Keď sa preteky začali, cítil som, ako mi do člna tečie voda. Bolsom síce prvý, ale obkľúčili ma dvaja Higuáni a snažili sa ma potopiť.Čln som už mal plný vody, tak som skočil do člna môjho nepriateľa.Zhodil som ho do vody a začal som veslovať, ako sa len dalo.Tesne pred koncom som sa stretol s Higuánom v súboji. Z člna vytiahol luk a snažil sa ma zabiť. Ja som však hneď zareagoval a tak silno som ho buchol veslom do hlavy, že sa prevrátil aj s člnom.Preteky som našťastie vyhral. Pustili nás všetkých, ale aj sledovali. Po príchode do tábora Apačov  som im všetko porozprával a hneď sme začali zostavovať strategický plán. Ráno sme zaútočili na tábor Higuánov a zajali sme náčelníka Hnedého Medveďa. Odviedli sme ho do nášho  do tábora a začali sme sa pýtať: „Chceli ste nás zabiť?“ Náčelník mlčal. „Prečo ste nás sledovali ?“ Náčelník stále mlčal. „Ste ochotný nám zaplatiť svojim životom?“Náčelník hneď zdvihol hlavu a povedal: „Nie, prosím nie, spravím všetko, čo chcete.“ „Ste ochotný nám dať polovicu svojho územia a zúčastniť sa rituálu s fajkou mieru?“ „ Áno.“ Keď sme sa všetci udobrili, Higuáni odišli a na dlhú dobu tam zavládol pokoj
Peter Krajčí, 7.C

 

—————

Späť